امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دفترچه خاطرات

امیرمهدی و تفریحاتش

1391/3/7 9:08
نویسنده : عمه مهسا
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق عمه خوبی عمه جون ؟

الهی عمه قربونت بره چندوقته خیلی سرم شلوغه وقت نکردم بیام واست پست بذارم تا امروز ، میخام از تفریحاتت بگم که عصرا با مامانی و مادرجون و من و عمه مژی و بقیه میری دهکده المپیک پیاده روی ، البته تو که واسه خودت سرگرمی و بازی میکنی خیلی هم بهت خوش میگذره . ماچ

به تو که خوش بگذره انگار به ماخوش میگذره!!! چشمکبغل

اینم عکسای نازی که تو دهکده ازت گرفتم ماه من نیشخندماچماچ

امیر مهدی

 قربون صورت ماهت بره عمه !!!

 

دردونه عمه

امیرمهدی جووووون

ای جووووونم تشنه شدی!!!!

قربون قدو بالات برم

 فدای پسر خوشکلم بشم که هرچی بزرگتر میشی خوردنی تر و شیطون تر میشی مژه

جیگرم روز پنج شنبه 4/3/1390 سالگرد پسرخاله های من و بابایی مجتبی ( شهید محمود و شهید علیرضا ) که سال 1388 تو انفجارمسجد علی ابن ابیطالب شهید شدن بود و همه رفتیم خونه خاله برای مراسم که تو بعد از بازی گوشیات بهونه گیریات شروع شد اومدی توی آشپزخونه و من بردمت جای ظرفشویی تو هم که آب میبینی کلی ذوق میکنی و خوشخال میشی ماچماچماچ

امیرمهدی جوووونم

امیر مهدی و ملیکاجون

خب جیگرم چند تا عکسم که هرروز میای خونه مادرجون ازت گرفتم اوناروهم که خیلی دوسشون دارم میذارم ماچبغل

فدات بشم که اینقد تلاش میکنی بری بالا

بالاخره باکمک عمه رفتی بالا

 قربون خنده هات برم

ای جوووونم نیافتی عمه !!!!!!!!

الهی فدات بشم من که اینقد ماهی ، مثل من و عمه مژی هم که عاشق هندوانه ای قلبماچبغل

امیر مهدی جونم

عشقمی عمه

الهییییییییییییی !!! کسی نمیخاد ازت بگیره هندوانتو !

عزیزم اینم از پست امروزت خیلی دوس ت دارم جونم قلبماچبغل

بای بای بای بای.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)